Alla inlägg under oktober 2009

Av sofie andersson - 29 oktober 2009 22:14

gick upp vid tio idag, åkte till väla vid elva typ, finns inte så mycket där tycker jag, eller kanske jag som har dålig smak? men köpte lite ändå (y) + vi åt skitgod mat! Sen åkte vi hem vid halv fem eller nått, när vi kom hem kom lovisa och love hit! sjukt söta är dom, när dom sover iaf , haha! sen körde pappa mig jenny&annie till träningen, sjukt kol var det! & på lördag är det seriepremiär, snacka om att jag är NERVÖS asså! men hoppas det kommer gå bra (y) nu ska jag springa in i duschen, sen köra popcorn & kolla på andraavenyn, blir att lägga sig ganska tidigt ikv, ska bo hos annie hela helgen så då måste man ju vara utvilad, stor jäkla tumme upp på denna helgen asså! :D

en sak till bara, om det nu är någon som vill vara snäll och hjälpa mig lite & har bloggplatsen.se kan ju komentera sig msn eller skriva till mig på msn om dom har det, behöver lite hjälp (a) shipp&haY!


Av sofie andersson - 28 oktober 2009 16:25

gick upp tidigt imorse, klockan var halv 8 puh! men trog moppen hem till emilia. Sen åkte vi fram till skolan och hade matte (y) hah, skoj ändå ju! sen hem till emilia! Vi kröp ner i hennes säng och prata känslor&sånt :D haha! alltid lika bra med dig!  <3 . sen körde jag hem igen! hade fått brevet om mitt AM kort, så jag linnea och gunilla åkte in till laholm, först till tandläkaren för linnea skulle ha ett tandsmycke! sen hämtade vi mitt kort på posten! (y) så nu får man köra traktor&allt. precis druckigt kaffe nu, min nya drog! + julmust då! hah!

Ikväll kommer det hit gäster eftersom linnea fyller år, hela 17 år! :D ojoj, men grattis snygging! <3 får se om jag skriver mer ikv! men ah nu måste jag damsuga, shipp&hay.

får bli en bild på linnea bara för att hon fyller år! <3


  

Av sofie andersson - 27 oktober 2009 13:31

jaha, då har jag med skaffat en blogg nu då (y) första inlägget nu, haha.

halva lovet har nästan gått nu, har varit både bra och dåligt! i helgen jobbade jag och annie först på laga på fredagen, i lördags kom annie&jenny hit så drog vi till maxi&donkan! mkt trevligt. sen stack jenny hem och jag&annie cyklade till marcus och var med han och pontus hela kvällen och natten, sen var vi tvunga att dra hem.. men ah sånt som händer. söndag blev helvete fan! igår sov man länge och var hemma hela dagen typ, sjukt tråkigt. på kvällen cyklade jag till marcus igen, var med han annie pontus timpe och nisse! :) mycket trevligt ju. Idag sov jag inte lika länge, inte gjort så mkt idag faktiskt! men hoppas på att annie&henns mamma hämtar mig sen om dom kunde, och sen köra till maxi en runda, sen hem till annie och sen blir det träning ikv (y) yees!






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards