Direktlänk till inlägg 25 december 2009

jul jul jul jul jul

Av sofie andersson - 25 december 2009 12:13

Jag är lite sur på mig själv för att jag bloggar så dåligt! men får väl försöka bättra mig! .. hm.

jaja, nu har det varit julafton iaf, började med att jag vaknade runt tolv, vi åt frukost hela familjen, utom pappa då för han jobbade! Sen satt jag vid datorn lite&så. Sen började kalleankas jul&de, tycker det har blivit tråkigare&tråkigare, somnade till&med ett tag! Efter det var slut gick jag upp på mitt rum och plattade håret och sminkade mig (: sen när klockan var 18,25 kom jag på att jag hade glömt att slå in två julklappar, och alla gästerna kom 18,30.. så där blev det lite panik, haha med jag hann! 

Vi åt massa mat & gröt, sen kom tomten 'annie&johan' och delade ut alla julklapparna :) mkt bra. Sen spelae vi julklapps spelet, 14 personer som var näst intill galna under spelet, haha :D men det var skoj som fan! (y) klockan var typ halv tolv när vi var klara med det så då gick jag upp till datorn, blev ganska trött, hah! :) Alla gästerna drog hem vid tolv halv ett, då la jag mig i sängen och kollade på Idol dvd som vi fick! (y) Linnea & Jimmy kom också in och kollade ett tag, jimmy .. hmm! :D haha! men sen gick dom två, och annie kom in ist och kollade på idol till halv tre, då var jag TRÖTT och slängde ut henne :p vaknade vid kvart över tio idag, blev inget vallåsen jobb idag, för jävla dåligt väder :/// Så blir väl att sitta här hela dagen & kolla klart på idol dvd'n, den är i fyra timmar :D :D , måste packa till uppsala med, för imon om det är bättre väder ska jag jobba på vallåsen och sen hem till annie och vara där hela kvällen och natten fram tills klockan 04,00 för då går bussen med hela innebandy laget, tjejer och killar mot uppsala :D wei! kommer nog bli sjukt skoj (y) en jaja, nu ska jag kolla tv, byebye <3



  Bilden som annie har på sin blogg, som är mkt fin nu (: www.lsdnagon.blogg.se .

Jag lägger in en bild på mig&annie för hon är min bästa vän <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie andersson - 4 april 2010 15:56

skippar bloggplatsen nu! läs http://sofieyes.blogg.se/ ist :) ...

Av sofie andersson - 28 mars 2010 11:26

Shit söndag redan, helgen går snabbare än vanligt nu för tiden tycker jag! Men i fredags kom Jenny till mig lite senare efter skolan, men moppe (y) yey. Vi körde hem till Olle där Marcus C med var, så körde vi ut till svennes och handla lite sen h...

Av sofie andersson - 25 mars 2010 23:17

Får bli ett lite kort inlägg nu, klockan är mkt och jag vill s-s-o-v-a-! Skolan var helt perfekt, engelska ~ hemkunskap ~ matte ~ bild ~ + att vi höll i 8as idrottslektion, sjukt slappt! Efter skolan åkte jag och Jenny hit, vi drack självklart ...

Av sofie andersson - 24 mars 2010 23:06


Detta kommer bli ett helt onödigt inlägg, men det är bara för jag vill skriva lite typ! Dagen har varit brabrabra! Först skolan då, nationella uppsats i engelska, skrev på bra men en annan sa om det är bra eller dåligt. Sen var det fysik som vi gör n...

Av sofie andersson - 23 mars 2010 16:38


Tänkte faktiskt skriva ett snabbt inlägg nu.. har egentligen ingenting att skriva om! Eller så har jag väldigt mkt att skriva om, men det är ingen som percis palla läsa en hel roman här precis! Men ja, det har hänt mkt sen jag senast skrev, har va...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards