Direktlänk till inlägg 27 november 2009

fredagsmys'

Av sofie andersson - 27 november 2009 16:19

bra början på helgen (y) i morse åkte jag&pappa in till halmstad, skulle till en doktor med min leverfläck jag har i ansiktet, vi var inne hos honom i typ tyå minuter, han sa att jag skulle komma tillbaka om ett år för att kolla om det ser konstig ut. Sen körde pappa mig till skolan, hade so gympa och so hela eftermiddagen, övnig till nationella proven.. Sen åkte jag bussen hem, johanna var med :) Nu när jag kom hem satte jag mig direkt här, haha (: ska nog gå ner och äta lite, fast var ju jävligt god mat i skolan så inte så hungrig faktiskt! :b ikv ska jag&sanna ha fredags mys iaf, kolla på idol och heja gärnet på snygga erik! :D <3

imorgon ska jag till annie någon gång, jenny med tror jag :) så ska vi sova där sen på söndag är det träningsmatch och efter det ska jag och annie sälja lotter på julskyltningen, hah! :) sen på måndagen skulle jag kanske till halmstad med jenny? vet inte säkert än :) sen sova hos annie för vi ska till ullared på tisdag i think! :D

menmen, ha det bra nu iaf! <3

 
 
Sanna

Sanna

28 november 2009 00:31

myspys ikväll ja

http://ttypsanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie andersson - 4 april 2010 15:56

skippar bloggplatsen nu! läs http://sofieyes.blogg.se/ ist :) ...

Av sofie andersson - 28 mars 2010 11:26

Shit söndag redan, helgen går snabbare än vanligt nu för tiden tycker jag! Men i fredags kom Jenny till mig lite senare efter skolan, men moppe (y) yey. Vi körde hem till Olle där Marcus C med var, så körde vi ut till svennes och handla lite sen h...

Av sofie andersson - 25 mars 2010 23:17

Får bli ett lite kort inlägg nu, klockan är mkt och jag vill s-s-o-v-a-! Skolan var helt perfekt, engelska ~ hemkunskap ~ matte ~ bild ~ + att vi höll i 8as idrottslektion, sjukt slappt! Efter skolan åkte jag och Jenny hit, vi drack självklart ...

Av sofie andersson - 24 mars 2010 23:06


Detta kommer bli ett helt onödigt inlägg, men det är bara för jag vill skriva lite typ! Dagen har varit brabrabra! Först skolan då, nationella uppsats i engelska, skrev på bra men en annan sa om det är bra eller dåligt. Sen var det fysik som vi gör n...

Av sofie andersson - 23 mars 2010 16:38


Tänkte faktiskt skriva ett snabbt inlägg nu.. har egentligen ingenting att skriva om! Eller så har jag väldigt mkt att skriva om, men det är ingen som percis palla läsa en hel roman här precis! Men ja, det har hänt mkt sen jag senast skrev, har va...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards