Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

'livet är en fest'

Av sofie andersson - 14 februari 2010 20:37

tänkte skriva lite om helgen nu för att jag är på så jävla bra humör (y)


i fredags åkte jag med fina annie hem, sen på innebandy match, gick ju åt helvete kan man säga, & många sura miner efter det, ha-ha! men jaja sen blev det donken och lite fler smile! ;p haha!


lördagen då.. jobbade på vallåsen först! drog där ifrån vid halv fem ;o men fick gå typ halva vägen, arg var jag med! hahaha.

sen kom jag hem iaf, fixade mig&så sen till kusin lovisa som fylde 5 år! var där ett tag&så skoj! :)

sen åkte vi hem vid halv 10 typ, fixade lite saker hemma sen gick jag till simon GICK, helt själv när det var mörkt ;o heja mig! louise&annie mötte mig sen till simoooon (y) f-e-s-t-! :D sjukt kul kväll! tyckte jag iaf, tack simon <3
gick hem mitt i natten med ju ;b fast inte själv denna gången! gick med louise, rasmus & olle, dom gick till olle och jag och louise till mig! (: somnade gott sen ju!


upp typ vid 10 idag louise&jag satt vid dator o så, åt lite :p sen skulle jag iväg och jobba med :b när jag kom hem så laaatade jag mig (y) bara suttit vid datan och så :)

nu pratar jag med jennygumman i telefoooon :) åååhåhåhåh! <3

men nu ska jag nog kolla lite wallander sen plugga & sova (:

puss på mina fina <3

 
 
jenny

jenny

14 februari 2010 22:57

LOVE YOU

http://jennnsans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie andersson - 4 april 2010 15:56

skippar bloggplatsen nu! läs http://sofieyes.blogg.se/ ist :) ...

Av sofie andersson - 28 mars 2010 11:26

Shit söndag redan, helgen går snabbare än vanligt nu för tiden tycker jag! Men i fredags kom Jenny till mig lite senare efter skolan, men moppe (y) yey. Vi körde hem till Olle där Marcus C med var, så körde vi ut till svennes och handla lite sen h...

Av sofie andersson - 25 mars 2010 23:17

Får bli ett lite kort inlägg nu, klockan är mkt och jag vill s-s-o-v-a-! Skolan var helt perfekt, engelska ~ hemkunskap ~ matte ~ bild ~ + att vi höll i 8as idrottslektion, sjukt slappt! Efter skolan åkte jag och Jenny hit, vi drack självklart ...

Av sofie andersson - 24 mars 2010 23:06


Detta kommer bli ett helt onödigt inlägg, men det är bara för jag vill skriva lite typ! Dagen har varit brabrabra! Först skolan då, nationella uppsats i engelska, skrev på bra men en annan sa om det är bra eller dåligt. Sen var det fysik som vi gör n...

Av sofie andersson - 23 mars 2010 16:38


Tänkte faktiskt skriva ett snabbt inlägg nu.. har egentligen ingenting att skriva om! Eller så har jag väldigt mkt att skriva om, men det är ingen som percis palla läsa en hel roman här precis! Men ja, det har hänt mkt sen jag senast skrev, har va...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards