Alla inlägg under februari 2010

Av sofie andersson - 26 februari 2010 15:37

fredag nudå, redan! skidresan igår var super, enligt mig iaf! jag had jättekul.. vädret kanske var lite dåligt, men med bra folk så gick det såklart ändå! (: idag har jag inte gjort så mkt, bara städat mitt rum, ser lite finare ut nu iaf!

idag händer det nog inte så speciellt mkt, ska hoppa in i duschen efter jag har skrivit klart detta sen ner och dricka kaffe och sen åka till maxi tror jag!

imon ska jag troligen till väla med jenny, måste inhandla lite prylar! sen är vi här på kvällen (: och på söndag ska jag jobba på vallåsen, sen personal 'fest' på kvällen med mat & åka skidor, kommer bli toppen (y) jaja, bye!


<3

Av sofie andersson - 23 februari 2010 23:50

tisdag nu.. lovet går rätt fort ändå! hela familjen skulle åkt till ängeholm idag för att kolla på ny bil & bowla, men eftersom linnea är i sälen & annie har feber var inte dom med! så vi åkte till ängelholm och hämtade bilden för att prov köra typ, till bowlingen och gissa vem som van? jo jag såklart! (y) efterdet körde vi tillbaka till bil affären, satt där typ i en timma för att vänta på en kärring, så fick dricka massa kaffe som var gratis (y) men när hon kom så köpte pappa bilen! det trodde vi inte så det var kul! :) sen åkte vi och handlade lite och sen hem!

kollade lite på os med annie, tycker faktiskt lite synd om henne att vara sjuk på lovet :/ menmen, hon ligger där ute i soffan och gnäller nu iaf, får väll gå och pyssla om henne lite sen!

jobb imon igen på vallåsen, sen på torsdag ska vi till hestra och åka skidor, det ser jag fram imot, sen blir det helg (y) .. och sen kan lovet ta slut tycker jag, för det ställer fan bara till med problem!

men nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag, ganska trött faktiskt så.. tja!


<3

Av sofie andersson - 21 februari 2010 21:08

äntligen lov!

i fredags var jag hemma hos annie, firade henne för hon fyller år idag :) grattis <3

jobbade på vallåsen på lördagen, djupa disskutioner om gymnasiet med emilia.. det är fan inte lätt att välja vart man vill gå :/ sen körde åsa mig hem till jenny, hon hade maten klar när jag kom och vi hade en sjukt härlig kväll somnade vit tre eller något! gick upp vid tolv typ, fast gick och la oss sen igen och typ slappa hela dagen, sjukt gott om man säger så! (y) love you bejb <3

pratar med emilia i telefon nu, hon babblar på som vanligt (y)

men jjaja, kvällen blir lugn och ska kanske försöka sova tidigt, jobb imon med! (n) bye.


<3

Av sofie andersson - 14 februari 2010 20:37

tänkte skriva lite om helgen nu för att jag är på så jävla bra humör (y)


i fredags åkte jag med fina annie hem, sen på innebandy match, gick ju åt helvete kan man säga, & många sura miner efter det, ha-ha! men jaja sen blev det donken och lite fler smile! ;p haha!


lördagen då.. jobbade på vallåsen först! drog där ifrån vid halv fem ;o men fick gå typ halva vägen, arg var jag med! hahaha.

sen kom jag hem iaf, fixade mig&så sen till kusin lovisa som fylde 5 år! var där ett tag&så skoj! :)

sen åkte vi hem vid halv 10 typ, fixade lite saker hemma sen gick jag till simon GICK, helt själv när det var mörkt ;o heja mig! louise&annie mötte mig sen till simoooon (y) f-e-s-t-! :D sjukt kul kväll! tyckte jag iaf, tack simon <3
gick hem mitt i natten med ju ;b fast inte själv denna gången! gick med louise, rasmus & olle, dom gick till olle och jag och louise till mig! (: somnade gott sen ju!


upp typ vid 10 idag louise&jag satt vid dator o så, åt lite :p sen skulle jag iväg och jobba med :b när jag kom hem så laaatade jag mig (y) bara suttit vid datan och så :)

nu pratar jag med jennygumman i telefoooon :) åååhåhåhåh! <3

men nu ska jag nog kolla lite wallander sen plugga & sova (:

puss på mina fina <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards