Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

i hope you find it

Av sofie andersson - 28 mars 2010 11:26

Shit söndag redan, helgen går snabbare än vanligt nu för tiden tycker jag!

Men i fredags kom Jenny till mig lite senare efter skolan, men moppe (y) yey. Vi körde hem till Olle där Marcus C med var, så körde vi ut till svennes och handla lite sen hem till Olle igen! Vi bestämmde oss för att äta pizza så vi gick upp till pizzerian sen hem till mig och åt & så, var här till tio halv elva.

Sen körde vi hem till Jenny och spelade kort, kollade på film, drog blondinskämt HAHA! Olle och Marcus körde hem vid halv tre typ, jag och jenny somnade runt halv fyra. Klockan ringde vid halv åtta igen, vi gick upp och fixade oss & åt, när vi var klara körde Jennys pappa oss till Laholm där vi mötte Emilia. Tog bussen till Halmstad för att shoppa, blev en hel del faktiskt och det var sjuk kul!

När Vi åkte hem var vi halft döda, eller jag iaf.. sov lite på både bussen och sen bilden från bussen hha!

När jag kom hem var det bara att fixa lite & äta. Jenny kom hit med moppen så körde vi sen tsm och hämtade Louise och sen Annie, sen ut i skogen till Emilia! Vi hade en trevlig kväll trots allt (((: Kollade på världens äckligaste film, antingen satt vi och böla eller så skratta vi så vi inte skulle börja, haha! Men tack ni <3

Sen skulle vi köra moppe hem med ju, inte lika kul som man tror, mörkt & dimmigt som fan.. Och så känner man att Louise sitter och vinglar som fan där bak, ja då har hon somnat så man var tvungen att sitta och hålla i henne, jävla buse! :-D haha, men jag och Jenny skildes åt i skottorp och körde på olika håll!

Idag ska jag inte göra ett skit.. eller jo egentligen ska jag plugga, göra klart min låda, städa mitt rum, men behöver faktiskt vila lite, hehehhe!

 
 
Louise den Bästa

Louise den Bästa

29 mars 2010 22:24

haha, inte meningen! :D
trött som fan bara!
haha love you

http://jagärbäst.com

 
EMILIA :-D

EMILIA :-D

30 mars 2010 22:48

Tack för helgen baby! :-)
Och jag bor väll inte så långt ut i skogen? (:

http://emiliapalsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie andersson - 4 april 2010 15:56

skippar bloggplatsen nu! läs http://sofieyes.blogg.se/ ist :) ...

Av sofie andersson - 25 mars 2010 23:17

Får bli ett lite kort inlägg nu, klockan är mkt och jag vill s-s-o-v-a-! Skolan var helt perfekt, engelska ~ hemkunskap ~ matte ~ bild ~ + att vi höll i 8as idrottslektion, sjukt slappt! Efter skolan åkte jag och Jenny hit, vi drack självklart ...

Av sofie andersson - 24 mars 2010 23:06


Detta kommer bli ett helt onödigt inlägg, men det är bara för jag vill skriva lite typ! Dagen har varit brabrabra! Först skolan då, nationella uppsats i engelska, skrev på bra men en annan sa om det är bra eller dåligt. Sen var det fysik som vi gör n...

Av sofie andersson - 23 mars 2010 16:38


Tänkte faktiskt skriva ett snabbt inlägg nu.. har egentligen ingenting att skriva om! Eller så har jag väldigt mkt att skriva om, men det är ingen som percis palla läsa en hel roman här precis! Men ja, det har hänt mkt sen jag senast skrev, har va...

Av sofie andersson - 26 februari 2010 15:37

fredag nudå, redan! skidresan igår var super, enligt mig iaf! jag had jättekul.. vädret kanske var lite dåligt, men med bra folk så gick det såklart ändå! (: idag har jag inte gjort så mkt, bara städat mitt rum, ser lite finare ut nu iaf! idag hän...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards