Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Rubrik saknas

Av sofie andersson - 22 januari 2010 17:03

inte skrivit på väldigt länge nu,

känns som att man inte har något att skriva om lixom, men vafan!

får väl skriva nått iaf..

veckan har gått fort,

ganska mycket plugg i skolan nu även fast det bara är första veckan, men lär ju bli värre när dom nationellaproven ska börja,

det ser jag inte fram imot iaf :/

men skolan idag var fasktiskt skoj ändå,

rätt slappt med so hela tiden typ, rätt gott! (y)

sen latjade vi med rasmus och hans brillor :D haha,

tog skummeslövs bussen hem så vi bara behövde gå från kyrkan! (y

precis druckit kaffe med jenny nu, ikv ska vi iväg med jobb tjejerna!

ska bli mkt trevligt tycker jag, resturang&bio!

i helgen ska jag kolla på innebandy imon, sen jobba efter & på söndag jobba på vallåsen! sen är det en ny vecka igen, fan va helgerna ska gå snabbt.

lönen kommer nu i veckan med, det gör mig glad (y) hah!

jaja, nu pallar jag inte skriva med, ska väl försöka skriva oftare -.- bye!


blir en bild på mig&jenny <3 ,

och en från friluftsdagen på mig, jenny, simon, johanna, sara, annie & rasmus! :)




   

 
 
jenny

jenny

22 januari 2010 17:28

Sofie,älskar dig gumman! Väldigt mycket,du är otroligt bra (L)

http://www.jennnsans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie andersson - 4 april 2010 15:56

skippar bloggplatsen nu! läs http://sofieyes.blogg.se/ ist :) ...

Av sofie andersson - 28 mars 2010 11:26

Shit söndag redan, helgen går snabbare än vanligt nu för tiden tycker jag! Men i fredags kom Jenny till mig lite senare efter skolan, men moppe (y) yey. Vi körde hem till Olle där Marcus C med var, så körde vi ut till svennes och handla lite sen h...

Av sofie andersson - 25 mars 2010 23:17

Får bli ett lite kort inlägg nu, klockan är mkt och jag vill s-s-o-v-a-! Skolan var helt perfekt, engelska ~ hemkunskap ~ matte ~ bild ~ + att vi höll i 8as idrottslektion, sjukt slappt! Efter skolan åkte jag och Jenny hit, vi drack självklart ...

Av sofie andersson - 24 mars 2010 23:06


Detta kommer bli ett helt onödigt inlägg, men det är bara för jag vill skriva lite typ! Dagen har varit brabrabra! Först skolan då, nationella uppsats i engelska, skrev på bra men en annan sa om det är bra eller dåligt. Sen var det fysik som vi gör n...

Av sofie andersson - 23 mars 2010 16:38


Tänkte faktiskt skriva ett snabbt inlägg nu.. har egentligen ingenting att skriva om! Eller så har jag väldigt mkt att skriva om, men det är ingen som percis palla läsa en hel roman här precis! Men ja, det har hänt mkt sen jag senast skrev, har va...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards