Alla inlägg under januari 2010

Av sofie andersson - 31 januari 2010 12:46

fortfarande dålig uppdatering, jag vet! men ah eftersom jag har tid nu kan jag ju lika bra skriva lite. veckorna går ju så snabbt så hinner alldrig skriva!

men ah, sökte i veckan till gymnasiet.. blev 1, frisör 2, samhäll .. men blir nog att välja till något mer när det är omval, känner mig så osäker.


igår var det en härlig dag, jobbade först på vallåsen och tjänade pengar :) sen hämtade snälla Annie mig, Jenny var också med! så åkte vi hem hit, sen kom louise, simon o, simon h, rasmus r, rasmus l, nisse & hjalmar, hade en trevlig kväll :) får vi göra om!  <3


Annie, Jenny, Louise & Simon sov här sen, gick upp vid åtta idag, glada miner (y) åt frulle & så, sen körde pappa oss till innebandyn, spelade match mot sandö eller nått, haha! vann med 4-2, sjukt härligt, ni är bäst tjejer! <3

efter blev det ledsna miner dock, men jennygumman.. du ska fortsätta, annars vet jag inte vad jag gör :/ loveyou.


Men jaja, tack alla för denna helgen & allt! Nu ska jag äta sen duscha sen slänga mig i sängen och sova, sjukt trött, eller kanske plugga.. det behövs också göras! :/ men skit samma, bye!

Av sofie andersson - 22 januari 2010 17:03

inte skrivit på väldigt länge nu,

känns som att man inte har något att skriva om lixom, men vafan!

får väl skriva nått iaf..

veckan har gått fort,

ganska mycket plugg i skolan nu även fast det bara är första veckan, men lär ju bli värre när dom nationellaproven ska börja,

det ser jag inte fram imot iaf :/

men skolan idag var fasktiskt skoj ändå,

rätt slappt med so hela tiden typ, rätt gott! (y)

sen latjade vi med rasmus och hans brillor :D haha,

tog skummeslövs bussen hem så vi bara behövde gå från kyrkan! (y

precis druckit kaffe med jenny nu, ikv ska vi iväg med jobb tjejerna!

ska bli mkt trevligt tycker jag, resturang&bio!

i helgen ska jag kolla på innebandy imon, sen jobba efter & på söndag jobba på vallåsen! sen är det en ny vecka igen, fan va helgerna ska gå snabbt.

lönen kommer nu i veckan med, det gör mig glad (y) hah!

jaja, nu pallar jag inte skriva med, ska väl försöka skriva oftare -.- bye!


blir en bild på mig&jenny <3 ,

och en från friluftsdagen på mig, jenny, simon, johanna, sara, annie & rasmus! :)




   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards