Alla inlägg under december 2009

Av sofie andersson - 25 december 2009 12:13

Jag är lite sur på mig själv för att jag bloggar så dåligt! men får väl försöka bättra mig! .. hm.

jaja, nu har det varit julafton iaf, började med att jag vaknade runt tolv, vi åt frukost hela familjen, utom pappa då för han jobbade! Sen satt jag vid datorn lite&så. Sen började kalleankas jul&de, tycker det har blivit tråkigare&tråkigare, somnade till&med ett tag! Efter det var slut gick jag upp på mitt rum och plattade håret och sminkade mig (: sen när klockan var 18,25 kom jag på att jag hade glömt att slå in två julklappar, och alla gästerna kom 18,30.. så där blev det lite panik, haha med jag hann! 

Vi åt massa mat & gröt, sen kom tomten 'annie&johan' och delade ut alla julklapparna :) mkt bra. Sen spelae vi julklapps spelet, 14 personer som var näst intill galna under spelet, haha :D men det var skoj som fan! (y) klockan var typ halv tolv när vi var klara med det så då gick jag upp till datorn, blev ganska trött, hah! :) Alla gästerna drog hem vid tolv halv ett, då la jag mig i sängen och kollade på Idol dvd som vi fick! (y) Linnea & Jimmy kom också in och kollade ett tag, jimmy .. hmm! :D haha! men sen gick dom två, och annie kom in ist och kollade på idol till halv tre, då var jag TRÖTT och slängde ut henne :p vaknade vid kvart över tio idag, blev inget vallåsen jobb idag, för jävla dåligt väder :/// Så blir väl att sitta här hela dagen & kolla klart på idol dvd'n, den är i fyra timmar :D :D , måste packa till uppsala med, för imon om det är bättre väder ska jag jobba på vallåsen och sen hem till annie och vara där hela kvällen och natten fram tills klockan 04,00 för då går bussen med hela innebandy laget, tjejer och killar mot uppsala :D wei! kommer nog bli sjukt skoj (y) en jaja, nu ska jag kolla tv, byebye <3



  Bilden som annie har på sin blogg, som är mkt fin nu (: www.lsdnagon.blogg.se .

Jag lägger in en bild på mig&annie för hon är min bästa vän <3

Av sofie andersson - 5 december 2009 14:21

sitter här trött som satan nu -.- , ska nog sova lite efter jag har skrivit här!

men igår jobbade jag iaf, behöver verkligen pengar!  serverade på ett julbord, var faktsitk väldigt roligt, blev 6,5 timmar (y) blev lite jobb idag med i 3 timmar ungefär, var så sjukt trött så jag drog hem!

skönt också att vi får se erik&calle i idolfinal (yyyyyyyyy)


Nu ska jag sova en liten runda, sen blir det att hoppa in i duschen! hoppas på att det händer någon ikv iaf! annie du hör av dig när du vet? (:

imorgon är det innebandy match, kommer nog bli skoj! vill verkligen vinna nu, så det blir mangla som julle sa :b heh! sen är det en ny vecka i skolan, jag&jenny hade ju våran biologi lektion i fredags, blev bra och vi ska ha en till på fredag (y)

julafton om 19 dagar! :D jaja, nu ska jag sova lite, tjoo!<3

Av sofie andersson - 1 december 2009 23:22



42 frågor om min bästa vän Y
1. Vad heter hon? annie andersson
2. Hur gammal är hon? 15
3. När träffades ni sist? idag
4. Vad har hon för hårfärg? blont&rödbrun just nu
5. Brukar hon färga håret? händer ganska ofta ja :b
6. Vilka färger har hon haft? mång olika hah
7. Vad har hon för parfym? en jävligt god, kan inte namnet dock
8. Är hon galen? hon är fan mer än galen
9. Vad är erat första minne? hm, jag vet faktiskt inte?
10. Har ni många minnen ihop? jävla massa ja! (:
11. Vart bor hon? våxtorp
12. Har ni varit utomlands tillsammans? yes :D
13. Är du avundsjuk på henne? jja.
14. Vad heter hennes syskon? petter&johan
15. När träffades ni första gången? på typ en släktträff typ :b haha!
16. Hur träffades ni? vi är släkt ju :p
17. Vad går hon i för sporter? innebandy (:

18. Vad kan hon göra på helgerna? massa olagligt (y) hah!
19. Göra efter skolan? saker :p
20. Vilken skola går hon på? våxtorpsskolan
21. Favoritmat? hon är lite kräsen faktiskt, men hon tycker om mkt andå!
22. Musiksmak? ja kent står nog övers på listan, men hon lyssnar mkt på annat (y)
23. Har hon fräknar? nej?, eller kanske någon?
24. Har ni kollat på film någon gång? massa gånget, jag bruka somna dom flesta gångerna ;)
25. Har ni bråkat någon gång? ja =/
26. Blir ni vänner igen då? klart
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja ;D
28. Har du sett henne gråta? ja :(
29. Vad gjorde du då? gör allt för att hon ska må bra, hon är bäst!
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ja, haha.
31. Har hon sett dig gråta?  ah,.
32. Vad ska ni göra i sommar? massa bus ! :D
33. Har hon svikit dig någon gång? nej?
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja (:
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? det finns inte
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? det hoppas jag!

37. Är hon en rolig person? somfan.
38. Vad är det bästa med henne? att hon alltid finns där, i alla jävla lägen!

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? :p inget.
40.Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? ja lite hade jag gett henne, vi är i ekonomisk kris nu, så det hade inte varit fel med lite pengar (a)
41. Hur ser hennes klädstil ut?
:D det är bra.
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? det har hon redan gjort (: <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards