Alla inlägg den 25 mars 2010

Av sofie andersson - 25 mars 2010 23:17

Får bli ett lite kort inlägg nu, klockan är mkt och jag vill s-s-o-v-a-!

Skolan var helt perfekt, engelska ~ hemkunskap ~ matte ~ bild ~ + att vi höll i 8as idrottslektion, sjukt slappt!

Efter skolan åkte jag och Jenny hit, vi drack självklart kaffe & så, sen bestämde vi oss för att gå ut!

Gick först, sen cykla.. så kom vi lite fel om man säger så, fick gå i gägga och mina kavasakii blev skitiga, lite tråkigt! fick gå över en smal bro med, över en bäck då.. med cyklarna, men det klarade vi jävla med! haha. När vi kom till stallet senare blev vi inlåsta hos fåren, lite spännande faktiskt, ellerhur Jenny? Sen gick vi till farmor och babbla lite med henne och sen hem! Kollade även på Sveriger Värsta Bilförare, förjävla roligt program asså, love it!

Men nu är jag lite depp för ett arbete som måste in imon, är inte helt klar med slutsatsen med orkar fan inte så skippar det ikv!

Men annars är jag på topp ändå, lönen kom idag, imorgon ska jag sova hos Jenny, på lördag ska vi till halmstad med emilia, hoppas på kvällen med något! Sen söndag är det v-i-l-a & p-l-u-g-g-a som gäller! Men nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, natti!   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards