Alla inlägg den 1 november 2009

Av sofie andersson - 1 november 2009 20:31

hämtade upp jenny innan vi åkte till annie, där kollade vi massa på sf kanalen, haha (: sen lagade vi mat, svart spagetti och köttfärs! sen började lite folk trippa in :) mkt trevligt hade vi! massa spillt kaffe överallt dock, fy. de sista drog väl vid fyra eller nått, jag och annie städade lite, sen kanckade simon på dörren igen, och frågade om han fick sova hos annie för hans moped startade inte! haha, så han fick soffan. jag&annie gick upp och skulle sova då, somnade inte föran halv sex ;o inte tillåtet! men ställde klockan på tio ändå, jag gick ner och väckte simon ;d haha! så åt vi & så fixade lite & kollade på tv (y) sen körde vi fram till våxtorp och handlade lite mat, sen mot hallen, mötte upp laget och åkte upp mot kungsbacka för innebandy match! :) matchen var bra även fat vi inte vann, stod 2-0 till oss i andra perioden, men sen tog dom igen, och matchen blev 3-2 till dom! & duschen efter blev jävligt varm ;o fyfan haha, det var PANIK! marcus körde hem mig, annie och jenny till annie. fixade oss lite sen upp till pizzerian, där mötte vi martin, wiktor , tobbe, emilia & simon! åt & så sen hem till annie! sara kom med :) kollade film&så! väldigt bra! De drog hem vid ett halv två, jag och annie somnade runt tre! Idag har vi mest städat & hjälpt annie med arbetet! jag körde hem runt halv fem kallt som satan! ikväll blir det att kolla på tv och sitta här vid datorn & kanske även plugga lite! imon är det skola igen ju! men shipp&hay.


tack för helgen! <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards