Alla inlägg den 6 november 2009

Av sofie andersson - 6 november 2009 17:28

dagen började dåligt som fan, vaknade halv åtta ;o panik typ! kom nästan i tid till skolan, haha! skolan var bra idag fatiskt, satt med sanna vid datorerna ganska mkt, hon var ju duktig och spillde ut halva vatten flaska över hela bordet, böckerna&internet lådan, HAHAH! fan va vi sprang till toan för att hämta pappaer! (y) sen åkte jag bussen hem, fick gå sen, puh. Åt lite & så, sen gick jag med pappa ut & körde traktor, han sa att dom andra bilarna jag mötte skulle nog tro att jag var full eller nått :D hhah!

Nu hade jag tänkt att kolla på 'inlåst' på tv4.se men så klart laggar hela jävla datorn, får se om det funkar nu igen, annars vänta jag bara på att jenny ska skicka sms och säga att dom kommer hit, sen ska vi hämta sanna och sen till maxi för att ha fredagsmys här sen (: blir att kolla idol och sånt! puss på de :*

Imorgon är det fan innebandy match, första hemma för mig ;o panik, jag är nervös som fan! & vi ska fan vinna imon tjejer! (y) sen ska vi hem till simon lundahl kanske? sen ska jag sova hos fina annie iaf! :)

men jaja, byebye!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards