Alla inlägg den 20 november 2009

Av sofie andersson - 20 november 2009 19:12

inte bloggat på länge nu, hinner alldrig! men iaf idag har det varit en ganska bra dag ändå! i skolan hade vi först biologi, jag&jenny jobbar om nervsystemet och hjärnan, vi ska ha lektion för klassen vecka 49&50 (y) sen var det so, fick tillbaka en inlämning vg+ (y) sen jobbade vi vidare typ! sen var det gympa, vi delade upp lagen till trippelbollen och spelade volleyboll, hatar det men det gick okej ändå ;) sen skulle vi äta, det var någon jävla mosad kattmat, FYFAN! menmen, so hela eftermiddagen sen iaf, rätt slappt ändå! sen sa man bye till alla bör att åka bussen, varmt som fan med louise :D hahah! när jag kom hem tog jag glass och kollade mtv, somnade efter fem minuter haha, åt tacos sen! nu ska jag kolla på idol, reza ska fan ut ikv annars blir jag sur, men blir en lugn kväll iaf, ska hem till annie imon hoppas jag, kanske simon lundahl på kvällen? men på söndag ska jag annie e jenny linnea & krille kolla på new moon (y) men nu börjar idol om typ tio minuter så måste springa och sätta mig skönt i soffan! byeeeeeeeee <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards